CONFIDENTIAL: 你,係咪我朋友?(我,係咪你朋友?)

2005/10/16

你,係咪我朋友?(我,係咪你朋友?)

佢成日搵你一齊做好多野,你又幾鍾意同佢一起,但有時你又覺得佢好無聊同好幼稚,有時會對佢發脾氣……

佢係咪我朋友?

佢成三個月都唔覆你 email,你又好久都未搵佢,但你一係英國,佢又打俾你,又問你去唔去佢屋企食 tea 同 watch tv。佢諗野算成熟,但我地又好似冇咩共同話題,除了大家都喜歡跳舞去 salsa 和 argentinean tango。有時我唔去跳舞那個地方,又可以成年只見幾次。

佢係咪我朋友?

佢好 respect 我,又成日問我意見,有時又好 take care 我,但呢排佢有女朋友後又重色輕友,做咩事唔?或唔順我意我發氣佢又怕我鬧鬼佢,成日有求於別人才找人。

佢係咪我朋友?

佢地一見我返香港就要約我出來食飯,見到面又唔知講咩,所以我好怕接佢地電話和見佢地,因為怕 deadair。而且見親都係吹水同食飯,好似酒肉朋友。但係我地本來係應該有一些 collective memories 0架……那些 memories 對我來說是珍貴和不可再有的……可是現在我們都沒有其他話題了。

佢地係咪我朋友?

7 Comments:

Blogger Kenneth Lee said...

香港人係咁嫁啦,你要求好高0下喎。

你咁諗會好辛苦,因為好明顯你唔
係佢地果種人。

雖然我咁講好似好HARDSELL,但係你呢種人在教會中真係會多D。

2005年10月16日 下午9:34:00 [GMT+8]

 
Blogger Krispy said...

我不相信全部香港人是這樣的。
為人師表的你也是這樣的嗎?

為甚麼別人可以要求我,我不可以要求別人?

我不喜歡 ritualistic 的教會生活。
我是 agnostic 。

2005年10月17日 上午6:14:00 [GMT+8]

 
Blogger Kenneth Lee said...

你的第一個問題我上一個留言已多多少少答了.
你可第二個問題就很難答,要答很長...
你是agnostic這一點我在上次留言後就想到了.
但你把所有宗教都說成ritualistic就說明你對所有宗教要深入理解多一點.
我也給你兩個問題吧:
你認為這個世界是傾向美善還是墮落?
這種美善或是墮落對你這種將來未知論的人有甚麼影響?

2005年10月18日 下午9:03:00 [GMT+8]

 
Anonymous 匿名 said...

quote: 你認為這個世界是傾向美善還是墮落?
這種美善或是墮落對你這種將來未知論的人有甚麼影響?

我覺得有點不公平,你條問題一早就已經假定左premise,非一即二的,我認為應該重有好多其它變數。
還有,如果有一個已知的將來,我覺得會失去生存的意義。生存的意義(於我來說)是 “變”,你捉摸不到才有趣。呢個世界咁多人中意賭,除了是因為賭可以給他們一個 “hope”外,就是那份大家也估唔到的結果(雖然有得計概率)。既然大家都唔知,咁就公平了。
最后,要讚一下,其實你都幾捧場,K’ D野咁悶你都重咁有心機回應,難得難得,好野好野。

2005年10月19日 下午6:33:00 [GMT+8]

 
Blogger Krispy said...

"你條問題一早就已經假定左premise,非一即二的,我認為應該重有好多其它變數。"

絕對同意﹗
多謝你在我想著如何用字的時候給我答了。
(中文真的退步了……)

可是,說我寫的東西悶……
>.<
你也不好好想想我的情況,
那太傷人的心……

2005年10月19日 下午8:12:00 [GMT+8]

 
Blogger Kenneth Lee said...

突然變了這個網站悶不悶的討論...
其實由思想到有能力把思想轉換成文字,而這些文字他人看了後是明白的,這已是一件了不起的事.

2005年10月20日 下午6:30:00 [GMT+8]

 
Blogger Kenneth Lee said...

我覺得有點不公平,你條問題一早就已經假定左premise,非一即二的,我認為應該重有好多其它變數。

我想這條問題的出現,是出於kristine的同一個邏輯問題

為甚麼別人可以要求我,我不可以要求別人?

都是兩個對比.

(哈哈,要賴你啦???)

2005年10月20日 下午8:16:00 [GMT+8]

 

發佈留言

<< Home