CONFIDENTIAL: 機會.眼神非禮?

2005/12/03

機會.眼神非禮?

(一)

A:「你有沒有男朋友?」
B:(點頭)
A:「哎呀……咁我咪冇機會?」
B:「……」

C:「咁你有冇家姐呀,細妹呀?」
B:「冇呀」
C:「有冇表姐,表妹?」
B:「冇」
C:「有冇堂姐,堂妹?」
B:「冇……有,但都唔係英國 lor」
C:「唔緊要呀,用電話聯絡 lor」
B:「……」

Is there anyone who you must chase after or do you chase after everyone?
I reckon you're merely looking for what you need from a courtship or/and marriage like animals we see from those documentaries on the national geographic channel.



(二)

H:「Kristine﹗」(眼定定望住 K)
K:(眼定定望返 H)
H:(俾 K 一個冇事問/講的表情,走開)
A:(對 K 說)「你話俾佢聽你有男朋友係美國,話佢知你會告佢眼神非禮」
K:(苦笑)「……」

難怪別人這樣說他的,好好的一個經理,無緣無故叫著我,又不是要說甚麼,只是眼定定的望著我的眼睛。大家真係鬥望 0左 至少 5 秒……之前佢試過叫我幾次都係話我冇戴好條 apron,但又試過一次叫我係冇咩客,純粹齋 talk(但果次佢叫我,我俾佢的反應同個樣都係好驚 lor,因為唔想又俾佢話我,佢話人時會好長氣 ga)。所以佢今次叫我,我保持平靜,俾 0左個「咩事呢?」的問號表情既樣俾佢 lor,但見佢冇出聲,我就無表情咁同佢對望 lor……佢都唔知係咪見我上次咁驚,今次想玩下我,睇下係咪佢次次叫我我都咁驚。佢分明係想用佢既身份來搞到我心臟病發。好彩我都唔係傻,今次冷靜回應佢「愛的呼喚」,哈哈﹗

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

苦笑......

2005年12月5日 下午12:06:00 [GMT+8]

 

發佈留言

<< Home