CONFIDENTIAL: 試下放半隻腳入清華/北大

2006/03/19

試下放半隻腳入清華/北大

2006年3月13日:她他她打到0黎

(一)如果你身處一音樂會,旁邊有手提電話響起,你會怎樣做?(清華大學入學題目 )
我會在當時人能聽到的聲線下,說「怎麼管弦樂團的表演也數碼化起來?」

(二)神州六號升空之後,嫦娥奔月是否沒了意義?(北京大學入學題目 )

(三)為何人類驚怕禽流感?(北京大學入學題目 )

(四)中國有多少省份?

(五)最近恆生指數最高達到那點?

(六)《射雕英雄傳》的情節和現實有何分別?

(七)燈光由天花板照到地面,餘下多少能量?(清華大學入學題目)
能量不會減少,只會由光能轉化成為熱能。

4 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我又玩!

(一)如果你身處一音樂會,旁邊有手提電話響起,你會怎樣做?(清華大學入學題目 )
-我會在當時人能聽到的聲線下,說「怎麼管弦樂團的表演也數碼化起來?」

乜佢有話係乜野音樂會咩?
ok, 整個假設。
演唱會: 咁嘈,我同佢都無乜可能聽到喎。
演奏會: 咦,你情人找你呀?

(二)神州六號升空之後,嫦娥奔月是否沒了意義?(北京大學入學題目 )
叫楊生帶埋老婆一齊,加埋只唐狗,咁就變左嫦娥吳剛加白兔了。

(三)為何人類驚怕禽流感?(北京大學入學題目 )
無雞吃,那用什麼拜神。

(四)中國有多少省份?
我以前記得的!

(五)最近恆生指數最高達到那點?
這是入港大的還是入中大的入學題目??

(六)《射雕英雄傳》的情節和現實有何分別?
現實是無雕射兼D英雄去晒拍戲,尤其係一個叫荷里活的地方。

(七)燈光由天花板照到地面,餘下多少能量?(清華大學入學題目)
能量不會減少,只會由光能轉化成為熱能。
唔… E=MC^2
咦,乜光有mass既咩?

2006年3月19日 上午10:40:00 [GMT+8]

 
Blogger Krispy said...

(五)最近恆生指數最高達到那點?
這是入港大的還是入中大的入學題目??


<<< 為何你這樣答?
全都是清華和北大的問題,沒有中大和港大的。

2006年3月19日 下午12:11:00 [GMT+8]

 
Anonymous 匿名 said...

咁我覺得佢應該問上海A股或B股比較貼身D,因為佢地都買唔到恆生成分股。

2006年3月20日 上午9:18:00 [GMT+8]

 
Blogger Krispy said...

>.<"
中國內地人唔可以買 HENG SENG 咩?
成分股係咩……
上海 A 股同 B 股又係咩?

我只係諗到 BEI(屁)股﹗
咁人地依家條問題係用來收取香港尖子 GA 嘛,都可以問下香港本地 D 野?﹗

2006年3月20日 下午4:39:00 [GMT+8]

 

發佈留言

<< Home